Interaktivní průvodce návrhem udržitelného projektu
Jak vyplnit přehled požadavků pro udržitelnost projektu
V xlsx souboru jsou dva listy: "Přehled požadavků a řešení", který slouží pro přehled plnění jednotlivých požadavků a "Pracovní list", do kterého si zaznamenáváte stav plnění a další informace.
Buňky určené k vyplnění jsou oranžově podbarveny.
Na listu "Přehled požadavků a řešení" si pro přehlednost můžete vyplnit název vašeho projektu. Ostatní pole zobrazují jednotlivé požadavky a stav jejich plnění tak, jak ho zaznamenáte na "Pracovním listu".
Vaším hlavním cílem je vyplnit položky na "Pracovním listu", kde si budete udržovat přehled o všech požadavcích a jejich řešení. Dále se budeme zabívat pouze tímto listem.
Ve sloupci "Stav řešení" zvolte, v jakém stavu aktuálně je práce na daném řešení. Nabízí se tyto možnosti: Hotovo pro požadavky, které už jsou na vašem projektu realizované. V realizaci pro požadavky, pro které je připravené řešení a čekáte na jejich realizaci. Potřebujeme informace pro požadavky, pro jejichž řešení, nebo rozhodnutí o řešení potřebujete získat dodatečné informace od dodavatelů nebo specialistů.
Potřebujeme rozhodnutí pro požadavky, kde máte všechny potřebné podklady, ale potřebujete udělat interní rozhodnutí zda nebo jak je budete naplňovat.
Zamítnuto pro požadavky, o kterých už víte, že je nebudete naplňovat.
Do sloupce "Jakým způsobem řešení v projektu naplníme" si zapište možné, zvažované nebo již probíhající možnosti naplnění daného kritéria. Do sloupce "Rozpočet" můžete úvést zvažovaný finanční rozsah.
Vhodné je zapsat si také potřebné následující kroky a zodpovědné osoby a termíny, pokud pro to nevyužíváte jiné systémy.
Sloupec "Poznámka" využijte pro jakékoli další informace, které k danému požadavku považujete za relevantní.